mandag 9. april 2012

noen ganger forminsker jeg alt på dataen, fordi liten skrift er så fint, men jeg klarer ikke lese det, så jeg gjør det stort igjen. jeg vil så gjerne snakke, men det er ingen på skype jeg kan snakke med. jeg vet ikke hva jeg skal si for at du ikke skal mislike meg og jeg kan ikke snakke med henne for jeg skjønner ikke svensk.

jeg kjeder meg. så mye at jeg drakk ett glass malingsvann. det var lyselilla med sølvglitter, så jeg håper på å bli like pen som det. jeg kjeder meg. så mye at jeg filma det og la det ut på youtube. jeg kjeder meg. jeg filma tre filmer og la de ut på youtube.

for litt mer enn én og en halv time siden skrev jeg et brev. malte jeg et brev. jeg vet ikke om jeg skal sende det. jeg vet ikke om jeg vil sende. kanskje du vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar