onsdag 11. april 2012

jeg spiser grønnsakskaker fra ikea som er litt for varme, men veldig gode. jeg har prøvd å finne ut hva de lagd av uten å lese på pakningen, og har kommet frem til dette: brokkoli, potet, løk og ost.

jeg har lyst på et stort hvitt rom med store vinduer, en stor seng med hvitt sengetøy, flere planter, fine innramma bilder av hester og fine plakater i plastmappe. grunnen til at jeg ikke har er at jeg har tre kroner på kortet og seks kroner i lommeboka som jeg mista et sted i byen. send meg mail hvis dere finner den, takk på forhånd.


2 kommentarer:

  1. så fin bild!! but I guess i'm the only who hates to eat in bed heh

    <3

    SvarSlett
  2. if i aint got u bringer minger tilbake fra en trashy tid på uskolen, gremmes i annen. det kommer en dag hvor den får sin renessanse som bringer bedre assosiasjoner i ettertid. jeg har en tusing - skal bruke den på hemningsløst mye planter, eller ipod. vi får se. jeg skulle ønske jeg fant lommeboka di.

    SvarSlett